Ονειρικά τα πρώτα γραφικά της Fixygon από τα νέα προγράμματα ανοιχτού κώδικα…
Στο άρθρο αυτό, θα σας παρουσιάσω την παραγωγή τοπίου για το νέο “intro” από τον υπολογιστή παραγωγής γραφικών στο στούντιο κινουμένων σχεδίων της Fixygon.
Είναι εκπληκτικό το πόσο σοβαρά έργα μπορεί να δημιουργεί κανείς με μερικές απλές κινήσεις από τα προγράμματα παραγωγής animation τελευταίας γενιάς.
Εδώ στη Fixygon όντας κατά της πειρατείας και υπέρ της απλότητας, χρησιμοποιούμε εφαρμογές ανοιχτού κώδικα σε όλες μας τις εργασίες και όλους τους υπολογιστές. Πράγματι, ένας δημιουργός δεν χρειάζεται πλέον να πληρώνει υπέρογκα ποσά που πολλές φορές κοστίζουν αυτά τα προγράμματα, για την παραγωγή έργων, ακόμα και ποιότητας Hollywood!
Για την παραγωγή των γραφικών μας, όπως έχουμε αναφέρει, χρησιμοποιούμε την εφαρμογή Blender. Στη φωτογραφία μπορείτε να δείτε τις τυπικές οθόνες εν ώρα εργασίας στον υπολογιστή σχεδίασης της Fixygon. Ο υπολογιστής διαθέτει δύο οθόνες για τη διευκόλυνση των εργασιών. Έτσι στη μία συνήθως γίνεται η δημιουργία και επεξεργασία των στοιχείων που θέλουμε να φτιάξουμε ενώ σε μια δευτερεύουσα, βλέπουμε το αποτέλεσμα από αυτά που δημιουργούμε.
Το έργο που φαίνεται να δουλεύουμε εδώ είναι η δημιουργία τοπίου για το “intro” της Fixygon.
Το “intro” μαζί με την πρώτη ταινία μας “Η Αγάπη και το μαγεμένο δάσος” θα λάβουν τέλος την 24/12/2018 και θα διακινηθούν σε festival animation στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο, όπως έχουμε ξαναγράψει…
Εσείς με ποια εφαρμογή κάνετε παραγωγή γραφικών (αν κάνετε);
Αν έχετε οποιαδήποτε απορία γύρω από τις τεχνικές παραγωγής γραφικών, animation, visual effect ή θέλετε να κάνετε την καλύτερη κωδικοποίηση – συμπίεση και rendering εικόνας ή video, θα ήταν χαρά μας να σας απαντήσουμε για να πραγματοποιήσετε τα δικά σας έργα. Αρκεί ένα σχόλιο κάτω από το άρθρο ή χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας αυτού του ιστοτόπου.
FIXYGON
Χαράλαμπος Καρκαλέτσης
O κ. Χαράλαμπος Καρκαλέτσης είναι απόφοιτος ΤΕΙ ηλεκτρονικής Αθηνών και κάτοχος διπλώματος τεχνικού ηλεκτρονικών συσκευών ευρείας κατανάλωσης από την ComputerNetSolution. Είναι αυτοδίδακτος σε όλα τα στάδια παραγωγής ταινιών κινουμένων σχεδίων (μοντελοποίηση, κίνηση χαρακτήρων, εξομοίωση φυσικών ιδιοτήτων, ειδικά εφέ, rendering κ.α.). Έχει ασχοληθεί ενδελεχώς με κωδικοποίηση – συμπίεση εικόνας, ήχου, video.