Επισκευή ηλεκτρονικών ειδών









Κορυφαία παραγωγή γραφικών









Υπερσύγχρονο εργαστήριο επισκευής ηλεκτρονικών συσκευών











Μπορούμε να δημιουργούμε τα ωραιότερα μέρη του κόσμου!









Διαθέτουμε το πιο προηγμένο στούντιο κινουμένων σχεδίων στην Ελλάδα





Κατασκευάζουμε σχεδόν κάθε ηλεκτρονικό είδος







Κατασκευή ηλεκτρονικών πλακετών για κάθε τι που χρειάζεστε...

Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις για την επιχείρηση

————————————————————————

  • Γενικές

    1. Έχω μία ιδέα για μία ταινία ή τραγούδι της Fixygon. Μπορώ να την υποβάλλω ώστε να δημιουργηθεί;

Η Fixygon δεν δέχεται οποιαδήποτε δημιουργική ιδέα. Όλες οι ιδέες και οι ιστορίες της Fixygon αναπτύσσονται εσωτερικά και αυτό είναι πολιτική της επιχείρησής.

    2. Χρειάζομαι μία συγκεκριμένη ηλεκτρονική συσκευή και δεν τη βρίσκω στην αγορά να την προμηθευτώ ή είναι ασύμφορη, μπορείτε να την κατασκευάσετε;

Με τη νέα υπηρεσία που προστέθηκε στις δραστηριότητες μας, ναι θα μπορούσαμε να σας την κατασκευάσουμε. Παρακαλώ διαβάστε περισσότερα στο μενου “Κατασκευή ηλεκτρονικών ειδών”.

    3. Είμαι δημοσιογράφος. Μπορώ να πάρω συνέντευξη από τον Χαράλαμπο Καρκαλέτση;

Μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) από τη φόρμα επικοινωνίας αυτού του ιστοτόπου, με τις σχετικές πληροφορίες για τη δημοσίευση, ώστε να προγραμματιστεί και η συνέντευξη.

    4. Μπορείτε να με βοηθήσετε για ένα σχολικό έργο ή παρουσίαση;

Η Fixygon δέχεται πάρα πολλές αιτήσεις για σχολικά έργα και δεν είναι δυνατό να ανταποκριθεί λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας μέσα στην επιχείρηση. Ο ιστότοπος αυτός, παρόλα αυτά, περιέχει πολλές πληροφορίες σχετικά με τις εργασίες που λαμβάνουν χώρα στη Fixygon καθώς και ιστορικά δεδομένα.

    5. Μπορώ να στείλω το βιογραφικό μου σημείωμα ή κάποιο portfolio μου για να εργαστώ στην Fixygon;

Η Fixygon προς το παρόν είναι μία ατομική επιχείρηση και συνεπώς δεν διατηρεί προσωπικό.

    6. Μπορούμε να προγραμματίσουμε μία σχολική ή ατομική εκδρομή για να ξεναγηθούμε στα εργαστήρια της επιχείρησης;

Μπορείτε να περάσετε από το χώρο μας οποιαδήποτε ώρα λειτουργεί η Fixygon (δείτε το πρόγραμμα πατώντας εδώ για να προμηθευτείτε κάρτα επισκέπτη. Η κάρτα αυτή αναγράφει το όνομα του ενδιαφερόμενου καθώς και την ημερομηνία που μπορεί να μας επισκεφθεί. Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι τα εργαστήρια της Fixygon ανοίγουν ορισμένες περιόδους μέσα στη χρονιά για τους επισκέπτες. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.


  • Τεχνολογικού ενδιαφέροντος

          – Επισκευή ηλεκτρονικών ειδών

       1.  Ποια τεχνολογικά συστήματα χρησιμοποιείτε για την επισκευή ενός υπολογιστή;

Για την εύρεση της βλάβης στο ηλεκτρονικό του κύκλωμα, κυρίως χρησιμοποιείται ένα πολύμετρο με δυνατότητα μέτρησης της τάσης, του ρεύματος αλλά και της αντίστασης με ακρίβεια. Κυρίως ελέγχουμε για βραχυκυκλωμένους πυκνωτές ή ημιαγωγούς, ενώ μπορούμε να ανιχνεύσουμε και τη θέση του βραχυκυκλώματος με μέτρηση αντίστασης με ακρίβεια. Ελέγχονται οι τάσεις που πρέπει να υπάρχουν σε διάφορα σημεία για τη σωστή λειτουργία καθώς και κάποιες συχνότητες που πρέπει να καταφτάνουν σε διάφορα σημεία με έναν παλμογράφο. Όσο αφορά την επέμβαση, χρησιμοποιείται κολλητήρι (θερμαινόμενης μύτης) για την συγκόλληση συμβατικών εξαρτημάτων ή θερμού αέρα αν πρόκειται για τη συγκόλληση SMD εξαρτημάτων.

        2. Θα μπορούσε να κολληθεί καλωδιοταινία επάνω σε panel LCD τηλεόρασης;

Μπορεί να κολληθεί με ειδικό αγώγιμο σπρέι που διαθέτουμε στο εργαστήριό μας, ακόμα και γι’ αυτή τη δύσκολη επέμβαση.

       – Κατασκευή ηλεκτρονικών ειδών

      1. Πως σχεδιάζετε τα ηλεκτρονικά κυκλώματα;

Αυτό είναι ένα θέμα για να γράψουμε μία ολόκληρη εγκυκλοπαίδεια. Όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές χωρίζονται σε βαθμίδες. Κάθε βαθμίδα είναι μία μικρή ή μεγάλη ομάδα εξαρτημάτων που εκτελούν μία συγκεκριμένη λειτουργία. Ανάλογα την ισχύ και τη συχνότητα που απαιτείται για να λειτουργήσει η κάθε βαθμίδα, επιλέγονται τα κατάλληλα εξαρτήματα. Για παράδειγμα δεν θα επιλέξουμε τα ίδια εξαρτήματα για την κατασκευή ενός ενισχυτή πομπού σε συχνότητα 100MHz και για έναν ενισχυτή ήχου που λειτουργεί στις χαμηλές συχνότητες ήχου 20Hz – 20KHz. Ακόμα υπάρχουν και άλλα μυστικά όπως το κατάλληλο μήκος και πάχος των διαδρόμων στην πλακέτα (ειδικά για πολύ υψηλές συχνότητες), σχεδίαση των διαδρόμων για χαμηλότερο θόρυβο, κατάλληλα φίλτρα συχνοτήτων κτλ. Όσοι έχουν ασχοληθεί με ηλεκτρονικές κατασκευές ενδελεχώς γνωρίζουν αρκετά από αυτά.

      2. Πως κατασκευάζονται οι πλακέτες στο εργαστήριό σας;

Κατασκευάζουμε τις ηλεκτρονικές μας πλακέτες με την κλασική μέθοδο. Εισάγουμε στο κατάλληλο πρόγραμμα υπολογιστή το θεωρητικό κύκλωμα, το οποίο μετατρέπεται σε PCB (διάδρομοι για την πλακέτα). Το σχέδιο PCB εκτυπώνεται ασπρόμαυρα σε διαφάνεια με πολύ καλή ποιότητα εκτύπωσης. Έπειτα η διαφάνεια τοποθετείται επάνω σε φωτοευαίσθητη πλακέτα και η πλακέτα φωτίζεται σε θάλαμο υπεριώδους ακτινοβολίας. Έπειτα η πλακέτα περνά από δύο χημικά. Καυστική σόδα και τριχλωριούχο σίδηρο. Στο πρώτο μένει μερικά δευτερόλεπτα ενώ στο δεύτερο περίπου 40 λεπτά (ανάλογα τη θερμοκρασία). Εκεί που μπόρεσε να περάσει το φως (από τις διαφανείς περιοχές) το υλικό της πλακέτας (φωτοευαίσθητη ουσία και χαλκός) προσβάλλεται και εξαφανίζεται από την πλακέτα (αντιδρά με τα χημικά). Στις περιοχές που δεν μπόρεσε να περάσει το φως (σκοτεινές περιοχές της διαφάνειας), τα υλικά δεν προσβάλλονται από τα παραπάνω χημικά. Έτσι δημιουργούνται οι διάδρομοι.

      3. Με ποιο software σχεδιάζετε τα PCB;

Χρησιμοποιούμε το software ανοιχτού κώδικα για Linux, Eeschema.

       – Παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών (κινουμένων σχεδίων)

      1. Με ποια προγράμματα δημιουργείτε τις ταινίες σας;

Χρησιμοποιούμε το λογισμικό ανοιχτού κώδικα Blender 3D για τη δημιουργία μοντέλων, κίνησης, εξομοίωσης, ειδικών εφέ και video editing – montaz σε συνδυασμό με τον Blender renderer που προσφέρει το πακέτο για την απόδοση σε εικόνα φωτορεαλιστική ή μη. Για την επεξεργασία των εικόνων και των texture χρησιμοποιείται το GIMP. Η μουσική δημιουργείται με το λογισμικό επίσης ανοιχτού κώδικα LMMS, ενώ η επεξεργασία του ήχου γίνεται στο Audacity.

      2. Σε ποια μορφή εικόνας – video γίνεται η απόδοση των ταινιών ;

Κάθε σκηνή που προγραμματίζεται με τα μοντέλα και το περιβάλλον που θέλουμε να φαίνονται στην ταινία, εξάγεται σε μορφή εικόνας .png ασυμπίεστο, σε ανάλυση χρώματος 48bit και ανάλυση εικόνας κυρίως UHD / UW δηλαδή ανάλυση 3840 / 1608 pixels. Κάθε εικόνα .png αποτελεί ένα καρέ video, οπότε για ένα δευτερόλεπτο ταινίας, εξάγουμε 24 εικόνες οι οποίες εισάγονται στο Blender 3D ξανά για video editing. Το τελικό αποτέλεσμα, εξάγεται κυρίως σε μορφή .mkv και κωδικοποίηση h264 lossless.

     3. Πόσος χρόνος χρειάζεται για την δημιουργία και την εξαγωγή μίας ταινίας;

Μία ταινία μεγάλου μήκους (περίπου 90 λεπτών) χρειάζεται περίπου 3 έτη για να δημιουργηθεί και 1 επιπλέον έτος για να γίνει η απόδοσή της σε video.

Share